Morphe 35K Koffe Eyeashadow palette

11.02.2018

Ahojte! 

Opäť vás vítam na mojom blogu. Na dnešný deň som si pre vás pripravila recenziu na paletku očných tieňov od Morphe Brushes. Morphe je veľmi známa a obľúbená značka v zahraničí. Preslávili sa najmä vďaka ich štetcom, ktorú dúfam, raz vyskúšam. Povestný sú taktiež aj ich paletkami očných tieňov. Najznámejšie sú paletky, ktoré obsahujú 35 tieňov a práve takú som si už dávnejšie zadovážila aj ja. Tak nestrácajme čas a poďme na to! 

Paletku som kúpila na slovenskej stránke krasotika.sk. Bohužiaľ aktuálne už nemajú žiadne produkty z tejto značky, čo mi je ľúto, pretože by som rada skúsila niečo ďalšie. 
Paletka prišla v krásnom čiernom papierovom obale. Dizajn papierového obalu je identický s obalom paletky. Samotný obal paletky je z plastu. Nie je to nič prevratné, z môjho pohľadu by si mohli dať trošku viac záležať na obale. Predsa len, je to veľká paletka a nikto nechce, aby sa mu s ňou niečo stalo. 

Po otvorení paletka vyzerá nejak takto. Vybrala som si teda paletku obsahujúcu matné aj shimmerové tiene v teplých, zemitých odtieňoch. A ak sa pýtate, načo je človeku toľko hnedých tieňov, ani sama neviem, haha. :D 
Tiene nemajú žiadnu špeciálnu vôňu, takže ak ste milovníkom voňavých produktov, toto vás v tomto smere sklame. 
Ale poďme sa vrhnúť už na samotné tiene. 

Pigmentácia tieňov je celkom slušná, no niektoré sú menej pigmentované, ale to býva vo väčšine paletiek. Vrstvenie je kameň úrazu tejto paletky, ale dá sa jej to odpustiť, pretože metalické tiene sú tak krásne. Ľahko sa s nimi pracuje, majú maslovú konzistenciu, neprášia a na viečku vydržia naozaj dlho. Matné tiene sú na tom o kúsok horšie. Aj keď sa mi ich pigmentácia páči, nie je to úplne ono. Blenduje sa mi s nimi trošku ťažšie, ako som očakávala. Aj prášivosť je podstatne väčšia, hlavne, čo sa týka tmavších tieňov. No a nakoniec sú klasické shimmerové tiene, ktoré sú z celej paletky najhoršie, pretože neuveriteľne prášia a zle držia na štetci, takže preferujem nanášanie prstom.  

Prvý riadok paletky obsahuje bledé, teplé tiene. Prvý tieň je metalická biela, ktorá je priam dokonalá a naozaj ju zbožňujem. Tretí a piaty tieň sú práve spomínané shimmerové tiene, s ktorými som pomenej spokojná. Aj na fotkách ste si mohli všimnúť, akú "jamku" mám práve v týchto tieňoch. Nie je to z dôvodu častého používania, je to z toho, že naozaj potrebujem veľa produktu, aby som vytvorila na oku presne to, čo chcem. No a v prvom riadku sa nachádza jeden z mojich najpoužívanejších tieňov - posledný. Krásny teplý tieň, ktorý rada používam do záhybu ako základ.

Druhý riadok teda obsahuje len teplé odtiene hnedej, ktoré mám veľmi rada. Prvý tieň je metalický a sami môžete vidieť, ako je krásne pigmentovaný. Avšak nevidím v týchto hnedých metalických tieňoch veľmi využitie, čo ma mrzí. Ak máte nejaký nápad, ako ich využiť, dajte mi vedieť do komentáru! :) No a mojím druhým najpoužívanejším tieňom je štvrtý tieň v druhom riadku. Je jemne do oranžova a veľmi rada sa s nim hrajem.  

V treťom riadku prichádza najväčšia bomba zo všetkých! Zlatý metalický tieň, ktorý milujem. Škoda, presne takto mohli vyzerať tie dva tiene z prvého riadku. V tomto riadku mám teda rada každý jeden tieň a s každým tieňom sa mi super pracuje. A znova, teplé odtiene vedú a tie aj najviac využívam. Zrejme som si mala vybrať paletku s teplejšími tieňmi, haha. :D Ale musíte uznať, že tá zlatá je bomba!

Prvé dva tiene v štvrtom riadku sú modro-sivé, čo je príjemná zmena po toľkých hnedých odtieňoch.  Tieto tiene mám skutočne veľmi rada. Dá sa s nimi vytvoriť množstvo zaujímavých lookov. Najhoršie pigmentovaný matný tieň z celej paletky sa nachádza práve v tomto riadku a je to predposledný tieň, s ktorým sa hrozne pracuje.  

Prvé tri tiene posledného riadku sa nesú v odtieňoch sivo-striebornej. Druhý odtieň by teda mal byť matný sivý. Trošku mu chýba pigmentácia, ale za to sa s ním ľahko pracuje. No a čo ma vyslovene sklamalo je čierny tieň. Zdá sa vám, aký krásny pigmentovaný čierny tieň. Áno, aj toto bol jeden z dôvodov, prečo som siahla práve po tejto paletke. Krásny pigmentovaný tieň. Škoda, že na oku svoju pigmentáciu úplne postráda a to som skúšala naozaj všetko. :( 

A ako takú perličku na záver som si prichystala porovnanie dvoch tieňov. Vrchný tieň je z paletky Ultimate Shadow Palette Cool Neutrals od NYX a spodný tieň je teda tieň z Morphe paletky. Na prvý pohľad sa zdá Morphe tieň viac pigmentovaný. Avšak pointou tohto tieňu je priniesť, čo najviac strieborných "třpitiek".  Morphe tieň to absolútne nespĺňa. "Třpitky" zostanú v paletke alebo na štetci. A práve tieň od NYX je krásny, ľahko sa s ním pracuje, ale o tom niekedy inokedy. Chcela som len ukážku na porovnanie, ako veľmi môžu občas swatche zavádzať. 

Už sme na konci recenzie, tak sa vrhnime na moje záverečné slovko k tejto paletke. 

Paletka je krásna, túto kúpu neľutujem, aj napriek mnohým negatívam. Obsahuje tiene, ktoré zachránia to zlé. Avšak druhýkrát by som si ju už nekúpila a radšej sa pozrela po inej. Dúfam ale, že to nie je moja posledná paletka od Morphe a raz skúsim nejakú inú, ktorá ma nesklame, ale naopak poteší. Odporúčať vám ju nebudem, pretože si myslím, že v tejto cene, čo je mimochodom £23, nájdete aj lepšie tiene. :) 
Ak ste sa dostali až sem, ďakujem vám za pozornosť a v komentároch mi môžte dať vedieť, aký máte názor vy na túto paletku, ak ju vlastníte. :) Prajem krásny zbytok dňa! :) 


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky