LotR/TH Tag

19.02.2018

Ahojte! 

Opäť vás vítam na mojom blogu a dnes som sa rozhodla odpovedať na otázky ohľadom Pána prsteňov a Hobbita. Pripravujem pre vás zaujímavý článok - práve o svete, ktorý vytvoril Tolkien. Chcem trošku porovnať knihy a filmy. Určite sa máte na čo tešiť. Ale teraz sa vrhnime na otázky!

1.Kedy si prvýkrát objavila LotR/TH? Bola to láska na prvé videnie alebo čítanie? 
Fúha, bolo to dosť dávno. Pamätám si, že moja mamka to večer sledovala v TV, ja som sa tvárila, že spím a jedným okom sledovala dej. A presne viem, aj o ktorý diel išlo. Dve veže. Mala som z toho zmiešané pocity. Ale pamätám si aj to, kedy som prvýkrát sama pozerala LotR. Bola som asi v 6. alebo 7.ročníku na základnej škole. Bola som chorá, mala som veľa času, tak som sa do toho pustila a celkom ma to chytilo. Je pravda, že som mala problém nezaspať (a to som nepozerala rozšírené verzie). A čo sa týka Hobbita, na prvé dve časti som išla do kina. Pri obidvoch častiach som zaspala. Hrozne ma to nebavilo. Ale časom som asi dospela a milujem ho rovnako ako LotR. 

2.Čitala si knihy? 
Práve čítam Hobbita a mám na pláne aj Pána prsteňov. :) 

3. Ktorá pesnička je tvoja najobľúbenejšia? (Pozor, nie soundtrack!) 
Aaaaah. Ťažké. Veľmi ťažké. Rozhodujem sa medzi I see fire od Eda Sheerana a Misty Mountains Cold. Samozrejme, zbožňujem aj May it be od Enya. Ale predpokladám, že Misty Mountains Cold to vyhrá. Hlavne v podaní od Thorina. 

4.Kto je tvoja najobľúbenejšia postava vo všeobecnosti? 
Vážne?! Ale volím si Gandalfa. Nachádza sa v oboch "príbehoch" a bez neho by to nebolo skrátka ono. 

Volím si teba, Gandalf!
Volím si teba, Gandalf!

5.Tvoja najobľúbenejšia ženská postava? (Iná ako v otázke č.4) 
Zase otázka, ktorá mi zlomí srdce, keď vyberiem len jednu. 
Arwen, Eowyn, Tauriel. To sú neuveriteľné ženy.
Arwen mi láme srdce s jej obrovským citom k Aragornovi. 
Eowyn je dokonalá. To ako sa postavila mužom a išla spolu so Smíškom (slovenský preklad je aký prosím?) bojovať, to bolo úžasné. To ako sa postavila Pánovi Minas Morgul (zasa raz tie preklady), to bolo úžasné a dych berúce. 
Tauriel bude aj napriek tomu víťazkou. Ak sa pýtate prečo, ďakujte Kilimu. Ak by nebol medzi nimi taký cit, rozhodne by som vybrala Eowyn. Ale nič neprekoná lásku Kiliho a Tauriel. Ani láska Arwen a Aragorna. 

6. Najobľúbenejšia mužská postava? (Iná ako v otázke č.4)
Aragorn vs. Thorin. 
Thorin sa zachoval ako úplný idiot (pardon za výraz), keď sa dostal do Ereboru. Aj keď ma jeho smrť zobrala, hrozne som plakala, haha, aj tak ma naštval. 
Aragorn je víťazom. Aragorn je kráľom! 

7.Aký je tvoj názor na Boromira? 
Neznášala som ho. Ale znovu raz, človek musí dorásť, aby pochopil. Jeho smrť mi zlomila srdce. Bol to len človek. Nikto viac. A nie je to tak, že každý robí chyby? On za svoju zaplatil až príliš krutou smrťou. 

Perfektní bratia.
Perfektní bratia.

8.Ktorá rasa by si bola?
A znovu ten boj medzi dvomi. Hobbit vs. elf. Hobbiti sú z môjho pohľadu super. Vedú super život. Celkom by sa mi páčil a pravdepdobne som istým spôsobom hobbit. Ale podľa testov, ktoré som si robila, mala by som byť elf. A cítim, že by som bola super elf. Elfovia sú dosť cool rasa. 
Napríklad, Legolas - to je elf s obrovským srdcom a hlavne so zmyslom pre humor. Veľmi rada by som trávila svoj čas v blízkosti Elronda, pretože z neho sála pokoj. Arwen a Tauriel som spomínala. Thranduil, je tiež zaujímavá postava. Nie, že by som ho mala zrovna rada, ale aj on je dôvod, prečo by som bola rada elfom. Takú krásnu korunu nemá každý, haha. 

9.Kniha vs. Film? 
Netuším, knihy som zatiaľ nečítala. Som v procese, tak po dočítaní svoju odpoveď určite zmením.:) 

10.Ktorý z filmov má podľa teba najlepší koniec? 
Jednoznačne Návrat kráľa. Frodo to nakoniec zvládol, Aragorn sa stál kráľom, Elrond priviedol Arwen za Aragornom, Sam sa oženil a ... Neexistuje nič zlé na konci tejto časti. 

Ja vám ďakujem za pozornosť a určite mi dajte aj vy vedieť, ako je to u vás! :)

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky