Druhá recenzia MUR produktov

26.02.2018

Ahojte! 
Po dlhšej dobe som si pre vás pripravila recenziu na beauty produkty, konkrétne od značky Makeup Revolution. Na produkty tejto značky som už písala recenziu a ako viete, bola som veľmi milo prekvapená a produkty ma ohúrili. Rozhodla som sa urobiť ďalší nákup. Ako som bola spokojná tentokrát sa dozviete, ak budete čítať ďalej! :) 

Objednala som si tri paletky, dve paletky očných tieňov, jednu paletku bronzérov. Keďže mi chýbalo pár centov do poštovného zdarma, prihodila som aj precíznu ceruzku na obočie. Nákup ma celkom vyšiel na 30,80€. Poďme sa teda pozrieť na jednotlivé produkty. 

Začnem s produktom, ktorý je podľa mňa úplne najlepší (z objednávky) a som do neho zamilovaná. Je to táto Pro Looks paletka Eat Sleep Makeup Repeat. Paletka mi prišla v krásnom žltom papierovom obale, vo vrchnom pravom rohu je vyobrazené vnútro paletky, čiže je to taký malý "sneak peek". Paletka má klasický plastový obal, aký vidíte pri väčšine produktov od MUR. Obsahuje praktické zrkadlo a štetec, ktorý je podľa mňa úplne zbytočný. Niekomu sa môže hodiť, ale ja ho dávam automaticky preč. Paletka je bez špecifickej vône, až keď ta strčím nos a poriadne sa nadýchnem, cítiť trošku chémie. Avšak, pochybujem, že niekto z vás pri líčení čuchá paletky, haha. 
Paletka je teda rozdelená na tri časti. Každá časť má 5 tieňov a sú rozdelené podľa toho, aby ste vedeli vytvoriť ten správny look. V makeupe sa ale medze nekladú, takže kombinovať môžete ako chcete, nie len podľa skupín, aké vytvorili. Aby som nezabudla, ku každej skupine teda patrí príslušný matný/metalický biely tieň alebo jemne strieborný tieň. 

Pri tejto paletke som bola viac ako prekvapená pigmentáciou a konzistenciou tieňov. Padla som priam na zadok! Najprv som skúsila biely matný tieň, ktorý ma milo prekvapil. Ale hneď druhý tieň mi vyrazil dych. Už nejakú tú dobu som hľadala sýty červený tieň, a hľa, našla som ho. Tento krásny červený tieň je jemne shimmerový, ale viete s ním pracovať aj s ako matným. Ďalšie farby z tejto ružovej rodinky boli rovnako krásne pigmentované.
Druhou časťou je rodina zelených. Nachádza sa tu krásny metalický biely tieň, ktorý je naozaj super. Veľmi ľahko sa s ním pracuje, aj konzistencia je super. Neónový tieň je o niečo menej pigmentované než ostatné tiene, ale s bázou to určite pôjde. Ale farba, ktorá ma uchvátila je tá krásna matná žabičkovo-zelená. Tá je dokonalá. Má krásnu pigmentáciu a pracuje sa s ňou najlepšie. 
V tretej, v modrej skupinke sa nachádza strieborný tieň, ktorý má peknú maslovú konzistenciu. Swatche tieňov vyzerajú trošku menej pigmentované, ale musím povedať, že na oku vyzerajú super. 
Ale to nie je všetko! Tiene skoro vôbec neprášia a čo je viac, táto paletka stále LEN 8€! 
A záver? 
Neľutujem, milujem a určite odporúčam! 

Unicorn Love palette z kolekcie I love makeup. Na prvý pohľad je rozkošná, pre niekoho možno príliš ružovej, ale vo vnútri, veľmi milé farby. 
Ako to býva vo zvyku, paletka prišla v mäkkom papierovom obale s výkrojom, takže ste hneď vedeli, čo vás čaká vo vnútri. Paletka má pevný obal so zrkadielkom. A zvonku má naozaj zaujímavý dizajn, taký must have, ak sa vám teda páčia zaujímavé obaly paletiek, haha. :D Vrchná časť obalu je ružová a chlpatá, na dotyk príjemná. V strede je veľké srdce, ktoré by malo vyzerať ako drahokam. 
Paletka je vyskladaná ako klasická čokoládové paletky od MUR, t.j. 2 veľké tiene v nude odtieňoch - jeden matný, druhý shimmerový a 14 klasických. 

Ak ste čítali predchádzajúcu recenziu na MUR, viete, že som sa zamilovala do Rose Gold čokoládovej paletky. Naozaj zamilovala a stále sa z nej teším. Presne také pocity som očakávala od tejto paletky. Moje nadšenie však opadlo. 
Predtým než sa rozhodnem si niečo kúpiť cez internet a nevidím to na vlastné oči, hľadám si swatche a podobne. Fotky, ktoré som videla mi ukázali, že to bude dobrá kúpa. Nie tak úplne. Tiene, ktoré ma v tejto paletke zaujali, boli hlavne - modrá, a tie dve fialkovo-ružové. 
Som sklamaná. Vôbec nie sú také, ako som čakala. Musím sa naozaj snažiť, aby som docielila požadovaný výsledok. A viem, že tu na obrázku, tá modrá vyzerá krásne, ale naozaj som sa veľmi snažila. 
Tiene, ktoré ma potešili pigmentáciou sú dva matné škoricové, ak ich tak môžem nazvať, jeden matný tmavohnedý a dva metalické - jeden zlatý, druhý bronzový. Zbytok je priemer, až pod priemer. 
Áno viem, čo čakať za tú cenu, ale keď si porovnám pigmentáciu iných paletiek tejto značky a túto, tak je to slabé. 
Ale je mi to záhadou, ako je možné, že na iné swatche vyzerajú tak super. Žeby som zasa raz natrafila na nejaký zlý kus?! 
Ak máte túto paletku, dajte mi prosím vedieť do komentárov, ako ste s ňou spokojný vy. 
Takže záver.
Obal krásny, ale vnútro sklamalo. Určite mi nezostane ležať len tak na poličke a pokúsim sa z nej vyťažiť, čo najviac. Odporúčať vám ju, ale nebudem. Za mňa skrátka slabý priemer. 

V mojej makeup zbierke by taktiež nemal a chýbať paletka bronzérov a tak som si zaobstarala práve túto. Je to teda Ultra Professional Bronze palette. Mix matných, lesklých, zapečených bronzérov a jeden rozjasňovač. Súčasťou paletky je aj zrkadlo, čo ma milo prekvapilo, lebo v prechádzajúcej paletky líceniek sa zrkadlo nenachádza. Paletka je taktiež aj o dosť pevnejšia ako tá s lícenkami, ale nie tak pevná ako čokoládová paletka.
Tiene na fotke vyzerajú skôr ako púdre, dosť bledé a hlavne do oranžova. Opak je pravdou. 

Ani swatche zrejme neukážu ich pravú farbu. Keď som si ich dala prvýkrát na prst a potom na ruku, bola som dosť zhrozená. Vážne také oranžové?! Nie, nie. Na pleti ukážu krásne. Pigmentácia je fakt super, prášia minimálne. A čo je viac, teraz na zimu mi stačí aj ten najbledší tieň. V skutočnosti vyzerá ako rozjasnovač, ale na pleti ukáže vážne krásne! Teším sa na leto, keď budem môcť použiť tmavšie odtiene. Na opálenej pleti ukážu dokonale. 
Záverom, môžem povedať, že je to skvelá paletka. Ak hľadáte za nízku cenu dobrý bronzér, ako som hľadala ja, tak určite siahnite po tejto paletke. 

Posledným produktom môjho nákupu tvorila táto ceruzka na obočie, ktorej názov je Duo Brow Definer. Pomocou tejto precíznej ceruzky by ste si mali precízne vykresliť obočie, do posledného chĺpku. Na druhej strane sa nachádza kartáčik, takže táto ceruzka bude vhodná na cestovanie. Musím povedať, že som prekvapená ako výborne drží. Stála len 3,60€ a je to úplná bomba! Je mäkká a má maslovú konzistenciu, takže sa s ňou viac než dobre pracuje.
Objednala som si ju v odtieni Medium Brown, pretože ten svetlejší odtieň sa mi zdal až príliš svetlý. (Ospravedlňujem sa, že mi chýba swatch, vymazala sa mi fotka, neskôr pridám!) V budúcnosti skúsim určite aj ten svetlejší odtieň. Tento je síce fajn, ale ja som ju kúpila za zámerom vykreslenia predných chĺpkov a na predok je to až moc tmavé. Dá sa s tým pracovať, to áno, ale v tom bledšom odtieni to bude dokonalé. 
Záver
Za necelé 4€ sa určite oplatí. Je to oveľa lepšia ceruzka ako klasické, hlavne ak porovnávam výdrž. A obočie spravené s ňou vyzerá tak prirodzene! 


Priatelia, to je na dnes odo mňa všetko, dúfam, že sa vám článok páčil. Ak máte nejaké skúsenosti s týmito produktmi, píšte do komentárov! :) 
Na budúce sa určite pozriem po nejakej palete rozjasňovačov. Poprípade by som pohľadala paletku vhodnú na cestovanie - bronzér, rozjasnovač, lícenka a zrkadlo v jednom? Uvidíte nabudúce, rozhodne to nebol môj posledný nákup!;)
Prajem vám krásny deň! 

Nakoniec nejaké to líčenie vytvorené pomocou týchto produktov! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky